tisdag 18 oktober 2011

Long time no seen

Jo man ligg ju lite på latsidan ibland...... så de va ett tag sen man skrev nåt här.

Vips så vare som mycket på G. Hjärnan hänger liksom inte med och man vet varken ut eller in! Nu ska man då flytta till en annan lägenhet. Man kan ju bara hoppas på att det blir bra, och inte försöka tänka så mycket... för det är ju verkligen min starka sida........................... Ikväll var det några som var å kikade på min lägenhet iaf. Och imorgon på förmiddagen ska det komma en.

Sen så ska jag göra något som jag ville redan i somras, något som var på peace & love men som jag missade. Nämligen se BOB DYLAN!! ojoj.. ibland när jag tänker på det så inser jag att det är självaste dylan jag ska åka och se och så  pirra de lite i magen och känner bara WOW, mäktigt... men jag tror inte riktigt jag fattar att jag ska åka å se han =P Längtar!!

Och just nu är jag sjuk... igen.... de va ju länge sen, not.. haft feber i tre dagar ungefär. Men jag känner mig piggare idag så hoppas att de är påväg bort väldigt snart! Ska vara hemma imorgon iaf och försöka jobba torsdag och fredag....

Säsong 2 av Walking Dead har börjat visas i USA också.. kul!

Ne nu..... hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar