onsdag 9 november 2011

Tillbaka till verkligheten :(

Uff.....  trodde jag skulle känna mig piggare och gladare. Fast blev tvärtom... Känns inte alls roligt att vara hemma igen, känner mig opeppad och handlingsförlamad :(

Vill inte vara här, vill vara DÄR.

Idag för precis en vecka sedan höll jag på med mitt resande till södern. Hade nog precis landat i stockholm nu... vill tillbaka till det :(

Fick till å med hålla tillbaka igår för att inte börja gråta när jag skulle åka....... nog för jag hatar hej då å sånt.. men ha ju gått bra tidigare, även känts små skönt att komma hem då även om det bara varat en dag sen.. men endå... ne SUCK bara...

Sen ska man flytta till helgen.. och känner man sig då nere för detta så känns det otryggt och ledsamt med att flytta. Man undrar vad fan man gett sig in på :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar