onsdag 29 augusti 2012

Pictures


Jag gillar att säga saker med bilder. Jag gillar det även hos andra, att se bilder från något de berättar om osv.... så appen Instagram gillar jag mycket, lägger upp bilder rätt ofta där. Räcker oftast med en bild för att säga en sak.. på sin höjd någon mening till. Så jag försöker oftast lägga upp bilder istället för skriva så mycket...  gillar andra bilder lika mycket som mig?


Herr Pompe en tidig morgon... väckte honom i hagen där han låg å sov i morgonsolen.. finis=)


Tog en timmas ridtur denna dagen.. en bit av turen gick längs ett gammalt tågspår som nu är ett promenadstråk.. vacker där


Igår köpet jag lite blommor att pigga upp med... älskar blommor. dessa kostade bara 25kr, då får man ju passa på. Ibland är det kul att köpa bara för att.. det ger liksom liv till rummet!

Och så en bild på mig... jag är så nöjd med längden på mitt hår och att det börjat se OK ut efter förra höstens icident med mitt hår... fortfarande ett bra tag innan det blir ok igen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar