tisdag 11 september 2012

Beslut



För min del har det vart alldeles för mycket förändringar som skett det senaste, går typ ständigt med ont i magen och det river som knivar i bröstet..  beslut som måste tas om fler saker som jag skjuter framåt. Kan inte bestämma mig, inget känns rätt, en stor otrygghet och oro i varje beslut... vet faktiskt inte hur jag orkar längre.

Det är jobbigt också att gå och skjuta på vissa beslut för man inte vill ta ett beslut, man hoppas typ att dom ska lösa sig av sig själva. Eller att jag typ går och väntar på något positivt som ska göra ett beslut enklare... är nog mer så antar jag.   Har glömt hur det känns att känna lättja i magen, att känna pirret av lycka och glädje i magen.. att känna trygghet och tillit...

Så trött på detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar