lördag 27 augusti 2011

Tiden är långsam...


...när man inte har något att göra! Jag blev förkyld i onsdags.. fick feber. Sen har jag haft feber fram till inatt. Låg med en blöt handduk på pannan hela natten och verkar som det gjorde lite underverk.. piggare idag och ingen feber (peppar peppar). Så tråkigt att vara sjuk för man har inte någon energi alls till att göra något vettigt.. eller ovettigt heller för den delen. =|  så tiden är långsam tråkig dryg..  nyss tryckt i mig några riesen och ska nog strax grädda några ciabatta och göra mackor. Är "normalt" hungrig igen verkar det som så det känns skönt... när jag haft feber nu så har jag vart hungrig konstant nästan =S

Va en sväng på förmiddagen till djuraffären och handlade mer käk till hårbollarna. Köpte även sånna tillskott-sticks till Viola, hon är galen i dom och var länge sen hon fick någon sådan nu. När jag kom hem öppnade jag en och prasslade med papperet som jag alltid brukar göra. Då kom hon som ett skott!! sen hugger hon in på den som om hon aldrig fått mat förr... hihi, sötnosen!

Va ska man gör restn´ av dan då? hur underhåller man sig när man int är kry =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar