tisdag 30 augusti 2011

Vildelden å jag...


Ja min trogna lilla S500i kastade sig hejdlöst 30cm imorse (med lite hjälp från mig) och avled på fläcken. Eller iallafall av/på-knappen... någon som är duktig på att laga?? får gärna försöka montera dit den igen så att jag kan få igång min s500i  igen..... snyft

Hur somhelst så kunde jag givetvis inte vänta på en riddare i rustning som är teknik kunnig så fick fint bege mig in till staden, knata in på en affär med mobiler hängandes på väggarna och bara bestämma mig för någon skit. Eftersom jag efter månader av funderade på vilken mobil jag ville ha men ej fastnat för någon kändes det inte sådär JIPPIE att måsta köpa en ny mobil...  Men nu efter en sisådär 10 timmar så kommer jag och vildelden rätt så bra överens... RÄTT SÅ. Ville egentligen inte ha en ren å skär touchmobil men nu fick det bli så iaf. Smsandet för mig tar ungefär dubbelt så lång tid! ...tredubbelt kanske till å med..... Men men, lite kul äre väl att få utforska en ny mobil. Sen har jag fått spela angry birds ikväll....




Htc Wildfire S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar