måndag 5 december 2011

Tecken, eller?

Ibland undrar man lite om vissa saker är ett tecken åt en att göra ditt och datt. Vissa saker är så uppenbart ett tecken så det känns som att det bara måste vara rätt! men så har jag erfarit också att saker som känns som tecken visat sig göra en ledsen å besviken med...

Idag fick jag ett sms på mobilen från lernia, blev lite snopen då jag aldrig fått sånt förut. Det var angående ett jobb i falkenberg.. sen under dagen fick jag även ett annat samtal ifrån falkenbergs kommun.... samt att ett barn på dagis tydligen har morföräldrar där, hörde en annan fröken fråga om dem skulle ner till falkenberg över jul. Är ju lite scary faktiskt. Speciellt då jag inget annat än vill vara just därnere nu...

Ringde iallafall upp det jobbet för skojs skull när jag kom hem i eftermiddags. Dem behövde folk i 2-3v fram nu och lät som att det var bara att komma och jobba på engång. Lät som så självklart... så jag sa jag var väldigt intresserad och skulle kolla upp lite saker först. Det är dessutom ett jobb som jag också gått och "trånat" efter lite en tid. Som jag tyckte skulle vara roligt och småmysigt.... plocka och packa varor. Dem gjorde det åt flera olika företag tydligen, bland annat leksaker ;P kändes ju kul.

Men men, det är lite annat som ska klaffa... så får se hur det blir.... vissa saker är så bra, som jag hade kunnat va SÅ lycklig för... om andra saker också var bra...

Varför alla tecken och  bra saker, om dom inte betyder något... om dom kanske inte är bra, för att den riktningen inte är så jättebra längre...

Fuck bara fuck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar