måndag 26 december 2011

Åter hemma..

Ja så är man hemma igen efter två veckor borta. Åkte iväg för det där jobbet jag hade fått erbjudande om. Intervjun kändes toppen och jag fick prova arbetskläder så jag skulle vara startklar veckan därpå. Fick med papper hem jag skulle fylla i osv...  men, inget jobb blev det. Så har "semestrat" i två veckor... fick iaf tillbringa en massa tid med någon jag tycker väldigt mycket om.. haft det underbart och en massa kul. Men, nu är man hemma igen.. två veckor gick asfort :( och det känns inte kul sitta här hemma igen...  blev så tråkigt och ledsamt innan man skulle hem med, men det ordnade upp sig lite grann. Men jag kan som endå inte slappna av...

Har lite mer planer för framtiden men hur dom kommer bli har jag ingen aning om.. Denna lägenhet som jag bor i nu, som jag bott i 1 ½ månad bara visade sig ju va rena skiten, innehöll mycket järn i vattnet = mitt hår blev helt förstört. Idag var det iaf en som ville ta över min lägenhet och kunde ta den omgående så det blir snabba puckar. Jag kan ju flytta på 1-2 veckor då alltså! Men fattas bara någonstans att ta vägen också.......

Så någonstans tillfälligt + planering av framtiden. Det är mycket i huvet nu. Vänta besked på utbildning, kolla upp saker inför eventuell flytt söderut där jag då ska sätta mig och läsa hotellutbildningen samt gå praktik osv...

Vill bara allt ska vara bra och fixat nu :( vill inte ha mer oro. Vill känna mig trygg och vill känna jag är omtyckt.....

2 kommentarer:

  1. Såklart att du är omtyckt:)
    jobbigt när livet vänds upp och ner, man vill ju ha den där tryggheten i livet i form av något iaf, typ en stadig bostad, en familj, pojkvän eller liknande.
    hoppas det går bra endå med den du tycker om...kram

    SvaraRadera
  2. tack, jag hoppas också att det går bra.. och ja, tryggheten är viktig. är skönt när man kan komma fram till beslut som leder en någonvart, eller när man får respons på känslor man visar och tänker för någon eller något. kram

    SvaraRadera