torsdag 1 december 2011

Upp och ner hela tiden...

Livet, aldrig kan de få va riktigt bra, länge... är ganska tungt nu med diverse. Och det gör inte mig avslappnad och sover dåligt.. och tappar lusten till att göra det jag borde, till och med till sådant jag tycker är roligt och längtat till.. som det nedan..

Idag var iaf första dagen på extrajobbet. Ringde dit för två veckor sedan och sa jag ville jobba där. Vi bokade en tid veckan därpå då jag skulle komma på intervju/besök. På intervjun bokade vi en dag ytterligare veckan därpå då jag skulle komma och jobba och kolla läget. Kändes roligt faktiskt.. hade ju vart kul om man hade fått jobba mycket, men känns lite som att det inte kommer bli det. Men jag vet inte...  Det är på en biluthyrningsfirma för övrigt..  Går av bara farten för mig å tvätta bilarna redan efter en dag, så jag är nöjd.. var ingenting som kändes direkt jobbigt å svårt heller så det klickade liksom.

Nu väntar jag bara på att december ska knata på så att jag får besked om utbildningen nångång...

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar