söndag 10 juni 2012

Gräsänkling..


Niklas åkte iväg för 50min sen.. han ska vara borta 4-6 veckor som det är tänkt =( han ska gå en utbildning nästa vecka som är på 4 dagar som gör så man får jobba på oljeriggar. sedan har han tänkt åka runt i norge och söka jobb. besöka på plats och visa han kan börja arbeta direkt.. han vill jobba två veckors pass och sedan kunna vara ledig några veckor / en månad... men det kan ju dröja och han lär väl finnas kvar där tills han får nåt :(

Vi satt hela gårdagen och kramades.. sen åkte vi iväg en sväng och köpte pizza å satt på en parkering nere vid havet och åt den, sen hem igen.. sen satt vi å kramades och pratade hela kvällen..  var väl mest för min del som vi kramades så mycket. var så ledsen hela gårdagen så det kom mycket tårar.... det är inte roligt att bli så ledsen, det skär i hjärtat och man tappar all ork i kroppen :( just nu känner jag mig så himla tom ju..

Sen är det fler saker som är jobbiga så det gör inte saken bättre... då blir oron och ledsamheten ännu större... antar jag inte känner mig helt trygg och lugn. sen är de vissa saker jag blir sårad över som händer och sker.


Jag kan inte gå och somna om... har inte ro till att sätta mig och göra något... sitter typ bara i soffan och stirrar eller sitter vid datorn och kollar nåt.. denna dagen kommer gå långsamt, och alla andra dagar med... känner inte ens för att gå till arbetet i veckan :(

Urs vilket deppigt inlägg det här blev..... jag vill berätta roliga händelser och saker man gjort som fått en glad. Saker jag och Niklas hittat på osv....  men idag är det bara sorgligt... känns som jag kommer ringa runt till folk för jag känner mig så orolig å stressad... kändes som att man sa hej då för alltid. den känslan var det... men det är länge han ska vara borta och igår grät jag av bara tanken på hur länge han skulle vara borta... :(  vet inte hur jag ska orka............



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar