måndag 28 maj 2012

Det senaste


Tystnad råder från mig... men antingen så har jag jobbat eller så har jag njutit av sommaren å solen som kom hit ner till halland i förra veckan! Men här kommer lite bilder från vad jag typ har sysselsatt mig med...



Jag har åkt en del bil och sett vackra vyer och åkrar och kossor...



Jag har suttit ute och ätit frukost tidigt på morgonen i ljummen värme och  solen skinandes  i ansiktet


Jag tvättade min bil riktigt ordentligt och fräschade upp plåtfälgarna med lite svart färg!


Jag har besökt havet och värmt mina fötter i denna gosiga sand!


Jag har vart vid niklas familjs stuga och solat och sett på när niklas arbetat och målat ;P



Jag har också stått på bron utanför lägenheten och njutit av utsikten... och även insikten, för har så fina planteringar där nu :P och mer är nog på gång.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar