söndag 18 september 2011

Återhämtning



Denna helgen blev jag sjuk... igen. Tredje gången på tre veckor tror jag. I fredags fick jag ju som bekant ont i halsen.. så det är så det vart hela helgen. Tjock i halsen + lite ont och lite hosta. Idag känner jag mig piggare tror jag, och halsen är ok. Vilken tur då... så man orkar slita i veckan..... Men jag tror det räcker med sjukdom nu... har inte råd att vara hemma och va orkeslös för de är ju så mycket som suger musten ur en så man måste ju vara 110%.

På förmiddagen solade jag lite.. solarium då. Så sugen på att dra utomlands och bara ligga på en strand i solen och värma mig. Trött på att det börjar bli kallt här, sen skulle man behöva fly iväg för ett tag....  men för det behöver man ju pengar och tid.

Nu ska jag gå och fortsätta ha tråkigt... Tvätta lite, städa lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar