fredag 16 september 2011

KLIPPT



Ja... idag sket jag i allt vad måsten heter och brände pengar jag inte har egentligen..... man kan ju kalla det vad man vill. Men är man trött på allt då behöver man bara skita i allt ibland... tänkte jag kanske, kanske skulle bli lite gladare. Blev jag väl, för stunden... Fick mig en fräsch frisyr igen, en lugg som ser normal ut och lent, mjukt hår, med snygg V-form bak igen. Sen knatade jag över direkt efter det till Twilfit och brände 300kr där. Man kan ju alltid låtsas man är lite lyxig ibland och sen bara hoppas på att saker ska lösa sig endå. När jag kom hem sen väntade två paket på mig. En monki flanell skjorta som ska värma mig kyliga dagar. Samt en tjusig klänning som jag förhoppningsvis får ta på mig någon glad dag....... sen väntar ett ellos-paket till veckan hoppas jag!  innehållande ett par mörkblåa Levi's jeans, demi curve skinny. Samt en rosa kofta, som jag hoppas ska passa jättebra till klänningen..

Nu har jag tillbringat en sisådär två timmar med breaking news by Filip & Fredrik. Såg ett klipp för någon vecka sen från det och var ju rätt skoj. Men tänkte jag skulle börja kolla igenom avsnitten ikväll. Dock går det bara att se från avsnitt 5 =(  De första fyra verkar ej existera på kanal5play.

Känner höger sida (som vanligt) av min hals är sjuk. Alltid höger sida som ska va känslig... blev så efter min strössel mania tidigare ikväll =( farligt att äta strössel med glass....... får kanske börja äta glass med strössel istället. Jag hoppas hur somhelst att detta ska försvinna under natten...

Nu tänkte jag ta mig en skönhetssömn, kan man ju hoppas iaf... har vart dåligt med sånt det senaste kan jag säga..... mardrömmar, vakna flera gånger per natt, vakna 5-6 på morgonen å ej kan somna om, en katt påväg in i löpen som väcker en flera gånger per natt osv osv....  mycket att tänka på, mycket grubbel och grejer som jag helst slipper. Men livet är ju sällan så som man vill....

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar