onsdag 21 september 2011

Räcker väl nu...

Fan vad denna sjuka sitter i.... trodde att jag hade vilat upp mig tillräckligt i helgen, men blev hemma måndag tisdag också för att jag hostar så jag har vart nära att spy flera gånger.. sen var jag uppbokad på jobb onsdag, torsdag och tänkte det ska jag väl fixa. Men nädå.. vaknade upp imorse och hostade och kände mig "svag", så blev inget med det.. denna dag hostade jag så jag nästan kvävdes. För det som kroppen ville hosta upp blockerade liksom andningsvägarna, läskigt.... sen är det lite blod verkar det som i det jag hostar upp. Så antar min hals är fortfarande sårig. Men nu får det vara nog!!! för jag orkar inte mer. Har inte råd att gå hemma. Sen har jag lite engagemang och ork som det är redan inför att kämpa med att jobba.... :(

Pallar inte ens med att åka och rida idag....  känner mig så slö, orkeslös och opeppad... och jag skulle väl hosta ihjäl mig om jag ansträngde mig massa... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar