tisdag 20 september 2011

Hotellbokning here I come...

Nu mina damer och herrar... idag fick jag klartecken om utbildningen jag jagat och tjatat om i fleeeeera veckor. Äntligen kom dom till skott och sa den ska gå att läsa. Nu skulle jag bara vänta på att en dam från utbildningsstället ska höra av sig och prata med mig om den. Det var en distanskurs så den skulle gå att läsa här. Annars hade jag fått åka till typ Bollnäs och läsa den... fast egentligen så såg jag framemot det också lite grann.. få komma iväg, lära känna nytt folk kanske, och göra nåt annat i livet en stund. Men men nu är det som det är... ska bli spännande att se vad kvinnan har att säga, och framförallt se hur kursen är. Känns ju kul att läsa hotellbokning/reception då det är något jag kände skulle vara roligt att jobba med. Kursen är ungefär ett halvår om man läser heltid... så får se hur det blir för mig, heltid kommer ju bli svårt för mig att hinna...

Drömmen vore att jobba på ett spahotell.... men ännu är det en bra bit kvar och det kan ju hända vad somhelst på vägen dit....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar