torsdag 5 januari 2012

Varberg

Letar för fullt efter lägenheter i Varberg, eller i närheten.. Hoppet har tänts för att i nästa stund slockna... man tror man fixat lägenhet men så kom nåt hinder i vägen. Man blir så less och trött... vill ha det ordnat NU och jag vill åka iväg nästa helg som jag tänkt :( Bor hemma för tillfället då jag lämnade min lägenhet i måndags. Skönt slippa det där vattnet iaf... men vill ha mitt egna.. och vill komma närmare den jag tycker om.

Får nog vänta till nästa vecka med att få rätt på nåt om utbildningen med :( ovisshet och ovisshet! Finns inget annat i mitt liv just nu. Jag försöker hålla minen och stå ut men känner mig så ensam i allt.. alla tankar och alla bekymmer...

Önskar jag hade en speciell person hos mig just nu.. känner verkligen att jag hade behövt dom kramarna nu.. och känna man betyder nåt och är omtyckt...  ja, ibland behöver man det lite extra.. ibland är man svag och ynklig, man kan ju inte orka hela tiden... fast känns fel att jag vill ha det. Är nog efter att man fått höra det ena och det andra senaste tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar