tisdag 8 maj 2012

Fynd


För några veckor sedan gick jag in på en butik här i Ullared och hittade ett par arbetsskor med stålhätta och allt för 99kr!! men det var mer en sandal-variant och jag kände att jag nog behövde en heltäckande.. så man inte får in en massa vatten i skon på jobbet. Men även om man springer ute med dem att man inte ska börja frysa direkt om det är lite kyligare osv... så jag lämnade det hela.

Idag var jag och Niklas ute en sväng.. vi gick in på gekås å handla lite saker han behövde sen gick jag in i den där butiken igen för att kolla in ett klätterträd till katterna som jag också såg sist vi var in men tänkte kika en till gång och eventuellt köpa det. Jag gick också och spanade in skorna denna gång igen för att se om dem fanns kvar. Hittade då ett par som var heltäckande denna gång, för samma pris! Känns helt sjukt att få köpa ett par arbetsskor för 99kr :P jag fick lov att slå till.... dem kommer väl till pass när man mekar med bilen eller är ute i skogen å gör nåt fuffens om int annat...  fanns även en inläggssula som såg prickig ut, och eftersom jag gillar prickigt/rockabilly så köpte jag även den så får jag lägga den i nåt par skor så de ser fint ut :P int för dess funktion var för prickarnas skull nog snarare någon andningsförmåga :D

Imorgon kanske jag går tillbaka dit och köper klätterträdet, det återstår att se. Det var ett golv till tak träd med lite liggplats på. Vet att Viola förmodligen skulle tycka om det............


Nöjd över dagens fynd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar