måndag 30 januari 2012

En sån där lite bättre dag

Mailat lite frågor angående skoluppgifter, sökt ett jobb, plockat undan och små städat lite.. väntar nu på posten i förhoppning om att saker jag beställt från USA ska dyka upp. Kanske ska städa lite mera... diska behöver göras. Innan jag slutligen kan gå och duscha!

Åt en alla tiders pizza igår också. Jag sitter alltid länge och velar innan jag kan bestämma mig. Igår tog jag en enkel pizza och la till tre grejor själv och GUD så gott det var. Jag har hittat "min" nya pizza nu... en "funghi" med färsk tomat, isberssallad och mild kebabsås  :P  Blir hungrig igen bara av att tänka på den...

Roligare än så blir det inte idag... Ikväll blir det nog  att se på några avsnitt av once upon a time.. såg första avsnittet innan Niklas åkte iväg å den verkar väl helt ok. Men behövs några fler avsnitt för att komma in i den och känna om det är nåt......... sen ser man ju framemot 12 februari då walking dead börjar om igen!!


Saknar att åka skidor också, en vecka sedan jag aktiverade mig sist... Inge vidare det. När man väl börjat hålla igång vill man ju inte tappa det lilla man byggt upp. Hade vart skönt att spela badminton eller nåt.... nåja.

Nu får jag väl gå och handla eller försöka göra någon annan nytta av nåt slag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar