lördag 14 januari 2012

Träning

Ännu ett skidpass avklarat... Blir tredje dagen idag jag åker skidor. Ca 30min är jag ute varje gång och känner i hela kroppen man blir slut. Men det är skönt! Inte ridit sen i början på december och jag saknar det masssssssor... men att rida när det är kallt är ju inte det roligaste jag vet endå så missar väl inte nå sjuk mycket på den fronten, förutom att umgås med häst :( men kanske blir en ritt i veckan, säga hejdå till Lärka innan man beger sig söderut.

Ska iallafall försöka åka skidor varje dag nu tills att jag reser. Sen när jag kommer ner så blir det simning, ridning (måste hitta en fin häst) och möjligtvis lite running, måste införskaffa nå bra löparskor med.

Underbar känsla i kroppen när man får röra på sig. Längtar till man ser mer att kroppen reagerar på träningen också, som i finare formar, bättre kondis och styrka :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar