torsdag 12 januari 2012

Framåt, bakåt, stå still..

För någon dag sedan hade jag en riktig dipp. Kom några tårar mellan alla samtal jag har måstat ringa hit och dit och åt höger å vänster.... Igår blev en lite bättre dag iaf. Blir ju inte att jag får läsa utbildningen via dem jag ville, så får lov att bli alternativ no.2. Men ja, det är ju bättre än inget... så såhär ser det ut just nu:

Jag börjar väl utbildningen snart, förhoppningsvis. Jag har en lägenhet därnere från 1 feb. Kommer kunna åka ner någon vecka innan också..  Praktiken har jag ju som ordnad sedan i November redan så den blir väl av i februari/mars någongång också. Men fortfarande en del som är kvar innan precis allt är spikat.. vill allt bara ska säga KLICK och så är det klart NU!  har väntat nog länge på allting....... har också en arbetsintervju som väntar på mig när jag kommer ner. Jag längtar sååååååå mycket, jag hoppas det blir så bra som jag tror och hoppas..  alla saker jag får chansen att göra, alla saker jag tänker på att göra, och närmare en som gör mitt hjärta lite extra varmt..

Idag tog jag iaf en skidtur.. det var inte så värst kallt ute och det var underbart före...jag såg både älgspår, rådjursspår och musspår! Det var skönt att ta ut sig lite granna och ha ett litet träningspass under 30min eller vad det nu blev. När man inte fått rida på över en månad får man abstinens, man behöver arbeta med kroppen... saknar häst med. :(  Kommer sakna den häst jag ridigt också när jag åker ner, tänk endå om man kunde få ta med sig ALLT man har i sitt liv häruppe?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar