söndag 29 januari 2012

Tiden springer fram

Tiden går ibland så jävla fort så man förstår inte vad som händer. Idag för en vecka sedan körde jag och Niklas ner från Umeå till Ullared. Redan en vecka sedan!! det känns ju som att det var igår =S Så det känns faktiskt en aningens sjukt.

Men här sitter jag iallafall då... då har man "bott" härnere i en vecka. Jag bor hos Niklas tills att jag får min lägenhet i veckan.. typ onsdag. Så får väl se hur det går, när man ska sitta ensam! Har vart ensam fyra dagar nu redan då N med familj var iväg till säfsen. Blev medbjuden men blev inte så jag åkte..  kanske var tur det för jag har kännt mig okry i 2-3 dagar. Idag känner jag mig dock piggare..

Men har inte lust med så mycket idag så har inte fått nåt gjort typ, bara duschat och slappat. Orkar inte ens plugga... men satt en del med det igår så.

Hoppas att man inte behöver va ensam till alltför sent ikväll.. så man kanske har nån att käka med idag, typ pizza eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar