lördag 21 april 2012

Arbetshelg


I helgen kör jag mina första pass på nya jobbet. Idag var jag i disken och provade på lite olika stationer där... herrejösses vilket tempo och stress det var där! helt sinnes om jag ska vara ärlig.. men jag överlevde! och vissa stationer var roligare än andra. Ont i mina ben och sliten är jag efter denna dag, men den var rolig på sitt vis också! Imorgon ska jag vara i serveringen... kan bli spännande :) håva upp mat till kunderna ;) jag hoppas den avdelningen är än roligare och känns lätt, så man kan börja få sig lite favorit avdelningar och känna motivation till att jobba på något särskilt ställe där.

Medan jag var på jobbet så fick jag samtal om ännu ett jobb. Det är ett jobb jag var påtänkt till för ett tag sen men efter många vändor fick jag höra dem hade täckt upp för våren/sommaren så jag behövdes inte trotsallt... men så hörde dem av sig idag, 2-3v senare, och sa det dykt upp lite endå... så det blir intervju på måndag. Så jag hoppas på det jobbet också :) för det skulle vara ett rätt så underbart jobb..... håll tummarna!

Full rulle... men typ allt känns rätt så härligt just nu... det är härligt när man är i ett flow... more of that!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar