onsdag 18 april 2012

Hänga med..

Ibland så är det svårt att hänga med i allt som händer. Man hinner inte riktigt tänka eller känna sig förberedd för saker. Det går av bara farten, och ofta så är det saker som kanske inte känns helt 100 som man måste göra endå...

I fredags så var jag på ingervju på Gekås! Kändes riktigt spännande och roligt.. kändes även bra efteråt och jag kände att jag var nog bäst av alla oss tre som fick komma samma tid =P blev uppringd på måndag eftermiddag redan och fick jobbet om jag ville ha det! Jag hoppas att man kommer trivas och känna man klarar av jobbet.... det handlar om sommarjobb/extrajobb. Det är iaf något jag verkligen behöver just nu...

Flyttade ju ut ur min tillfälliga lägenhet i lördags också och än sålänge har jag och niklas inte slagit ihjäl varann =D  nåja, får se om man kan hitta något eget, annat snart... men är lite avvaktande endå.

Idag fixade jag lite praktik inför min Hotell C kurs..... det är en av sakerna som inte känns riktigt 100. Kändes lite för snobbigt och fel på nåt vis för min del..  Men har väl inte så mycket alternativ. Ett ställe jag hörde mig för om före de kunde inte förren efter midsommar. Hade hellre velat komma dit...  men  har nog inte tiden att vänta på det. Eller så gör jag så att jag kör 4-5v praktik nu och sedan så har jag praktik på det andra stället när det finns möjlighet... om man nu kan "pausa" lite och vänta in det i utbildningen...... det är fan inte lätt att få ihop saker och ting alltid...

Igår följde jag med niklas till klätterklubben och klättrade....... idag är jag öm i ryggen, bicepsen och handlederna :P men jag var jävligt duktig om jag får säga det själv.. klarade av lite saker som endå var svåra för mig och lyckades även ta lite mindre grepp än vanligt! får se om man åker å klättrar snart igen... bra träning!

Idag ska jag ha en tråkdag.... tvätta å bara se framemot nåt ätbart senare...  behöver nog varva ner lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar