söndag 15 april 2012

Lite nytt

Ja, igår var jag och städade ut min lilla tillfälliga lägenhet. Hunnit bo där i 2 månader och 3 veckor! vart tog tiden vägen?! sjukt....  det gick rätt fort och lätt endå att städa ut, gjorde det helt själv. niklas hjälpte dock till att bära ut grejorna till bilen. Kändes tråkigt lämna det söta lilla stället, men samtidigt skönt att det är gjort och slippa tänka på det mer. Sitter just nu hemma hos niklas, lär väl bo här några veckor eller nåt.. tills man hittar annat. Spännande liv man lever, det mesta är osäkert nästan jämt! Fortfarande lite rörigt med saker men man kan ju hoppas att man lyckas rida ut stormen snart.....

Igår grillade vi för första gången. Det var väldigt gott! Idag blir det nog tacopaj för det blev så mycket rester kvar av salladen så...

Jag känner mig så sjukt trött idag.. endå fick man sova 8-9 timmar inatt. Men ögonen vill bara inte. Hatar när det blir så...  kanske är det att man bara sovit ca 4 timmar de senaste två dagarna som kommer nu. :S

Längtar till nu i veckan också, början på veckan rättare sagt. För då väntar jag lite besked! Var på intervju i fredags så det kan ju kännas skönt att få sig lite jobb... så får hålla tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar