söndag 1 april 2012

Sunday

Ja som det låter så är det idag söndag, eller sunday på engelska. "soldag" kan man ju också översätta det som.. och än sålänge verkar dagen leva upp till namnet. Solen skiner och det är bara genomskinliga moln på himlen som ser ut som en slöja..

Idag händer absolut ingenting... det är huvudbry så det står härliga till i lillhuvet mitt. Så mycket att tänka ut, lösa, fundera på så jag rent får huvevärken..  och det är saker som måste beslutas om bara på 1-2 veckor liksom.  Sen har jag en rapportskrivning på det att tänka på. Det är roligt nästan jämt som man brukar säga...

Ska bara få dagen att gå lite idag sen ska jag och kramas. Jag behöver nog det.. och jag har ju inte fått kramas på över en vecka nu så. Får väl se om den andra har nått vettigt att säga så man blir på bättre humör och slipper reda ut hela garnnystanet själv.

Fixade förresten en app till telefonen min för några dagar sedan som gör så att man kan ta panorama kort... nu längtar jag bara till någon fin ute dag igen så jag kan testa den på några fina vyer!! älskar sådana bilder, vilket perspektiv man får...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar