lördag 28 april 2012

Blommor



Nåt som gör mig på bättre humör oftast är blommor. Det gör hemmet fint och färgglatt.. och ger liksom en härlig energi. Idag fick jag ett himla sug att plantera och köpa nå fint blomster så jag åkte och spanade på blomsterlandet. Hittade några billiga utekrukor och köpte lite grönsaker som ska vara i den största krukan. De andra två får vänta lite tills det kommer mer sommarblommor ut till butiken, är lite tidigt än sålänge även om det har vart fin vår ett par veckor redan. Det fick bli lite snöflinga och så någon blå väldigt fin blomma. Krukorna var svart och dom kändes helt ok för det priset. De är inte planterade än bara för jag hittade inte åt någon jord här... men niklas sa han skulle ha sånt så får väl vänta te han kömmer hem...

Hade tänkt grilla idag.. men är grått å duggar ute så känns inte så roligt att göra det längre... kanske får bli en pizza istället... vart lite för mycket pizza det senaste, men men...

Måste ta mig iväg och bada någon dag också, köpte en fin bikini på Åhlens igår.. då gäller det ju att det används :P

Igår var vi förresten och såg på hunger games på bio, den va bra! så den rekommenderar jag att man ser... den var mycket bättre än jag trodde. Spännande var den kan man verkligen säga.... och så före det klättrade vi lite. Jag klarade nästan av den väggen som jag bara klarade halvt första gången jag var där... nu var det bara 2 steg kvar typ så hade jag vart uppe :) men nästa gång så....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar