måndag 9 april 2012

Åt helvete

Är det just nu... är på ett väldigt bad mood pga massa skit... inget som försvinner bara sådär heller när man är irriterad, besviken och ledsen....

Sen var jag ju till VC och fick medicin mot urinvägsinfektionen i förra veckan, men den hjälpte inte alls. Plus att jag fick inflammation i matstrupen av den så gör JÄTTEONT att svälja mat nu.. ibland gör det ont bara av sig självt med så trycker/hugger liksom till nere i halsen/bröstet. Och utslag fick jag också.. svällde upp en del på ryggen två utslag på fredagkvällen. Men dem var borta till på morgonen igen. Skit skumt, brukar aldrig få biverkningar av medicin. Är så jävla trött och slut nu så det går ej beskriva..  att kunna få vara normal i kisseriet det har jag glömt hur det känns!

Idag regnar det, känns jävligt skönt måste jag säga... perfekt väder för mig nu. Verkar som det skulle regna i flera dagar också...

Vill gå och gömma mig och inte komma fram förren om några dagar eller något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar