onsdag 4 april 2012

Lättad

Jo några gram mindre i huvet har jag nu iaf... har fått pratat och kramats i två dagar och det gjorde susen. Det var absolut den bästa medicinen jag kunnat få nu... så vissa saker känns rätt så bra nu igen och har väl löst sig, iaf tillfälligt.

Sitter idag med rapportskrivningen. Fy fan så trögt att skriva känner jag... jag har lyckats lägga upp grunden/skelettet för rapporten. Men sen att fylla ut med all text, fundera vad innehåll det ska vara, rubriker och underrubriker.. det är en hel vetenskap. Blir så trött av det! För det finns så mycket annat jag också funderar på och hellre vill göra så avbryter mig hela tiden med annat medan jag sitter och försöker få ihop rapporten. Måste typ göra klart den till större delen idag med för är typ bara idag jag har tid!

Har iaf haft det mysigt och fint sen i söndags. Kom hem igårkväll, trött och nöjd. I måndags blev det att byta däck på både min bil och Niklas bil.. sedan skulle vi iväg och kika lite på en klippa. Det blåste som fan och var ju inte så himla varmt i luften heller.. men det var småmysigt endå. Efter det gick vi och satte oss på en favoritklippa och hade lite picnic.. hade med min tjockfilt också så vi låg och solade lite och kurade in oss i den när det blåste. Fast var rätt bra med lä där endå. Och igår så var vi och klättrade några timmar, inte det bästa vädret igår heller.. men det var underbart endå, fick låna långkallingar och överdragsbyxor av ♥ så jag slapp sveda och ont när vi kom hem sen :) Åkte efteråt och kikade på lite andra klippor och körde sen hem, käkade lite kinamat och så for jag hem till katterna.

Idag hade jag somsagt tänkt nöta med rapporten och komma någon vart med den, helst bli nästan klar.. men men =|  sen var jag till sjukan en sväng också och fick medicin mot urinvägsinfektionen, så nu ska den väck hoppas jag!!

Känner mig trött och slö... längtar till imorgon då blir det påskpyssel med, lite gekås shopping och sedan till halmstad och klättra lite....

1 kommentar:

  1. Har ni haft problem vännen?
    skönt det verkar löst kramar är bäst.

    svar:
    ja jag tog naturell osokrad fil/yoggi med låg fetthalt sån med bilder på av typ människor haha vet inte vad den heter.
    Sen jordgubbar o blåbär jag mickrade så de blev varma och goda och mosade hihi det var mums ted satt helt tyst när han åt och blev vansinnig om jag slutade mata hihi.

    kram

    SvaraRadera