måndag 12 mars 2012

4:30

Steg upp mitt i natten idag... 4.30. för att knata mig till jobbet och börja 5.30.. men jag gick å la mig typ 9 igår så det kändes endå hyffsat ok att kliva upp då. men hade ingen motivation eller ork pga huvudvärk som låg i bakrunden och tryckte :( tog mig en alvedon så jag skulle klara mig på jobbet. det senaste har jag vart duktig och sträckt på ryggen mer och suttit rakt i ryggen vid datorn m.m... istället för som det kan bli, ostkroks modellen :P men tydligen så får jag sota för även det.. säkert något annat som kommit i kläm nu när jag sitter som man ska =\  får boka mig en massage tid hos någon eller niklas mamma så man får lite hjälp...

Hållt igång hela dagen trots den tidiga morgonen, men känner mig mör nu kan jag lova.... men får iaf lägga mig och sova i en nybäddad och ren säng! nog en av de härligaste saker som finns.

1 kommentar:

  1. Vad är det för jobb du har?:)

    nej får tyvärr ingen notis om du svarar du har kanske svarat mig innan utan att jag sett det för hittils har jag aldrig fått något svar som jag sett från dig när jag kommenterat.
    vad kul det verkar med klättring det hade jag gärna testat men INTE ute inte första gången iaf haha.
    älskade att klättra när jag var liten, i träd då men är samtidigt lite höjdrädd.
    men menar du att man inte kan klättra inomhus på sommaren vad trist.

    kram

    SvaraRadera