tisdag 20 mars 2012

Rullar på...

Har vant mig nu vid klädseln på jobbet. Tycker faktiskt att jag ser ganska så tjusig ut nu när jag ser mig klädd i det =P hoppas bara jag lär mig allt lite bättre snart så man kan flyta på av sig självt..  Vet inte om jag hunnit lära mig mycket eller lärt mig för lite på de fyra dagarna jag hunnit vara i repan nu, känns som för lite... men vissa saker har väl iaf börjat fastna. Så mycket moment att minnas och ta in, kortkommandon och navigering i systemet. PUST stånk å stön! Hur jag skulle kunna klara allt det där själv vet jag dock inte :S för om jag nu ska vara tänkbar för sommarjobb i sommar så måste jag ju åtminstone känna mig någolunda självsäker i det jag gör... känns som att jag aldrig kommer förstå nåt! vilket nog många känner när dom är på ett nytt jobb... ni som lärt er ett nytt system av något slag, berätta gärna hur länge det tog för er och vad det var man skulle göra i systemet! så kanske jag blir lite tröstad =P

Inget spännande eller speciellt har hänt de senaste dagarna... inga äventyr att berätta om eller roliga bilder att lägga upp. Jag är ledig Torsdag så jag hoppas det blir en fin dag innehållande något roligt. Även så helgen.. återstår att se vad!

Halva delen av mitt projekt damp ner i lådan idag också. Väntar med spänning på andra halvan så jag kan sätta igång lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar