fredag 2 mars 2012

Underbar utflykt MED bilder! ;)

Dagen bestod av en liten utflykt till skogen, som det rätt ofta blir ;) och kors i taket! men denna gången kom jag ihåg att ta bilder :) Vi åkte till en av Åkullas bokskogar. Jag ville till någon klippa där det var sol som lyste rätt på och som man kunde sätta sig vid och sola.. Niklas kan ju de flesta ställen så denna gången blev det detta stället som synes på bilderna nedan.... vacker utsikt, fint sällskap, varmt i solen.



Utsikten! ♥ med en sjö där längst borta :)


 
 Åt vänster ännu mer skog och berg :P


Mina tjusiga skor... nog sista skriket nu med vinterskor... dags för vårskorna härnere nu =P


Niklas täljer å har sig...


Vad ska de bli?



Tadaa! Pippi :) jättefin.. och lukta gott gör den också! Den sitter här hos mig nu vid datorn.


En fin dag idag som gjorde mig glad! =)

Nu sitter jag och lägger upp ännu mer symallar. Dem andra gick ut igår... så nu finns det 11st nya som väntar på ny ägare! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar