tisdag 27 mars 2012

Det sista..

Imorgon är sista dagen på praktiken..... det känns verkligen både och. Det känns skönt för att jag då får lite ledigt en längre tid och känner lite frihet. Samtidigt som att det har vart skönt att ha ett jobb att gå till, förutom att jag inte fått betalt för att ha vart där under denna tiden då =| och sen kommer jag sakna alla underbara människor där... kommer sakna hela stället för det är mysigt och roligt. Men men, man kan ju hoppas jag får komma tillbaka. Jobba lite extra eller vad somhelst...  Vissa dagar går verkligen jättebra medan vissa går mindre bra. Idag var en bättre dag iaf för att det flöt på rätt bra och jag kände mig rätt så självständig. Det jag känner är väl att jag kan in och utcheckningar samt ta betalt i kassan. Men det finns alltid en massa smågrejor eller "tilläggsgrejor" som dyker upp iom dessa momenten, som jag inte alls har grepp om... olika situationer som dyker upp pga olika omständigheter. Så känns verkligen som att jag INTE skulle vilja jobba själv om jag ska jobba..

Jag har en liten önskan.. eller dröm, att få bo på romantik rummet också. Måste luska i om det finns något pangpris på det snart eller nåt man kan fixa för att man är där å jobba. Tänk så mysigt och romantiskt att få sova där en natt med den man tycker, bubbla i jacuzzin  å sen även spa-a sig lite och för att inte glömma, hotellfrukosten!

Jaja...... fortfarande seg å less. Inget som muntrat upp mig så man hänger ju som kvar i samma läge då. Och inte ett knyst har man hört.... hade ju muntrat upp om nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar