söndag 25 mars 2012

Projekt + fynd

Ingen vidare lust idag men jag tog mig ut en sväng... behövde handla lite sen så hämtade jag ut min gratis brudorkidée från blomsterlandet som jag fick kupong om för att jag flyttade hit! Väl där så hittade jag även en ursöt värmeljus hållare! Var bara tvungen köpa den. Den är fin bara att ha ståendes som den är! Men i framtiden lär den säkert få plats i någon fin blomma....

Sen så kan mitt projekt även noteras på bilden. *Tadaaa* eller nåt... är väl ingen överraskning kanske då jag är utbildad nagelteknolog. Men nu var det ett nytt material jag tänkte testa. Något som är en blandning mellan gel och vanlig polish! Så alla som är intresserad av lite hållbarare nagellack är välkomna att höra av sig ;) tänkte väl försöka starta upp en liten business och köra detta på halvfart. Kan ju vara kul ha något på sidan om som ger lite mer i inkomst...


 Är mina egna naglar som syns på bilden. Sedan lagt på materialet och målat franskt på det..utan verktyg ska tilläggas. Detta försökte jag få fint med enbart flaskornas borstar samt en tops. Men blev helt ok..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar