torsdag 15 mars 2012

SPA dag

Det bästa med praktiken var att jag skulle få gå och prova hotellets SPA. Idag var jag där... oohhhh, skönt var det!! rätt lite folk med så det var perfekt... 

Jag började med lite rajayoga.. väldigt mycket stretching i det och jag insåg hur korta muskler jag har speciellt i benen... men det var skönt och töja ut sig lite. Får nog bli lite duktigare på några av dessa yogaställningarna hemma med ;)

Sen var jag i vattenmassagen och fick massage av bland annat dessa strålarna nedan! det behövdes kan jag lova... jag hoppas att min huvudvärk är väck nu efter all rygg och nack massage jag fick på diverse stationer :)



och kanske det bästa av allt.... varma källorna.... 40 gradigt vatten, fönster som står öppna så sval luft sveper in... där skulle man bara sitta tyst. LOVE IT !!! jag blev dock fort varm så satt kanske bara 20min. Men redan nu vill jag sätta mig ner i det varma vattnet igen  =P  =(

1 kommentar:

  1. Oh vad underbart det blev jag avundsjuk på:)
    hoppas du hade det riktigt härligt det förtjänar du:)
    kram

    SvaraRadera