söndag 4 mars 2012

Dags att pumpa muskler..

Idag skulle Niklas sitta på klätterklubben och jag hade ju tänkt klättra lite nångång så jag passade på att åka med.. satt och kikade på alla andra ett tag innan jag själv klättrade. Testade någon enklare vägg först men fick ganska snabbt ont i armarna.. mina nypor är sämst!! men vilade lite och sen klättrade jag lite på en lutande vägg, hann inte så mycket innan jag fick ont igen. Men är peppad på att klara av den väggen nu då den kändes fasligt rolig. Men till den hade det behövts mer kraft och det hade jag inte då... även en boulder dom hade där tyckte jag var skoj fast krafterna räckte inte långt på den heller. Dem får bli en annan dags utmaning! Var iaf skoj det man fick gjort idag... har ju testat på klättring förr en gång i tiden men det var väl 7-8 år sen eller något.... så det var kul att göra det igen :) helt klart något jag kan göra då och då!

Igår såg vi bio å även en film hemma hann vi med innan vi var ofantligt trötta och somnade..  denna helgen fredag - söndag har vart enormt mysig och händelserik..  :) Hoppas på mer sånt väldigt snart, speciellt fredagens utflykt!

Trött är man nu... bara känna lugnet någon timma nu och sen försöka sussa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar