lördag 24 mars 2012

A little cheering up

Känner mig inte munter idag... ledsen och nedstämd..

Sen i torsdags så har jag hunnit testa klart med mitt projekt. Sen har jag befunnit mig hos ♥. Vi var och klättrade lite på dagen på torsdag. Jag var inte alls pepp och hade ingen energi, men jag orkade iaf stå en stund.. Niklas hade köpt en ny broms, en Yvonne vänlig broms ;P den bromsar liksom av sig självt, så jag får inte lika mycket kraft ner till där jag håller i repet, samt att jag inte flyger upp lika mycket då.. när jag firade ner niklas när han hade kommit upp så lyfte jag knappt alls från marken, de var iaf en rätt stor skillnad från då vi inte hade den nya bromsen.... nåväl.  det var småkyligt ute och dåligt med sol men rätt mysigt endå. Sen igår mekade vi med en bil hela dagen. stod i solen och 17 gradig värme. jag svettades till å med med bara linnet på mig! vi lyckades iallafall laga felet och sen blev det middag och häng hos familjen svensson resten av kvällen.

De senaste dagarna har det varit ledsamheter blandat med gladheter.. mer orkar jag nog inte säga. man kan ju inte dela med sig av precis allt på en blogg.... men jag känner att man fortfarande har en del man tänker på... även om man får prata om saker så kan det fortfarande mala lite. kan ju bara hoppas att man kan vända blad och att "det" stannar  på förgående sida. sen att skiljas i lite ovänskap med någon man tycker om gillar jag inte heller...  spec inte då man inte kommer ha möjlighet träffa varann på en massa dagar...

Fick veta tråkigheter angående mitt boende också idag....  saknar nu... hade behövt den varma famnen å lite tröst.

Känner mig inte alls pepp på kommande dagar.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar