tisdag 6 mars 2012

Power is out

Inte mycket energi har jag kvar i kroppen min just nu... denna veckan började jag med att vara på våningen. Jobbat på hotellstädet, vilket är bekant för mig då jag jobbat med sånt förr. Men det är ganska fysiskt ansträngande kan jag lova! Och när jag dessutom var öm och blå redan sen klättringen i söndags, så gjorde detta definitivt inte saken bättre ;) nu onsdag, torsdag ska jag vara med konferens tjejerna. Ska bli intressant att se hur det jobbet är! Rätt stolt över mina insatser hittills måste jag medge :) och härliga arbetskamrater gör tillvaron trevlig!

Synd klockan är så lite, skulle kunna gå och sova nu typ. Jag får endå inget vettigt eller roligt gjort denna kväll. Sitter bara och funderar på allt jag vill göra eller tänkt göra men kommer inte till skott, iaf med vissa av sakerna. (vilken parfym jag ska bestämma mig för och en ny grej jag tänkt prova som jag har lite planer för om det funkar bra.....) Fick iallafall hem min stora order ifrån USA idag, lika roligt varje gång. Underbart att ha något eget på sidan om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar