onsdag 14 mars 2012

♥ skog sol och..

Igår var jag och niklas ut i skogen.. klättring stod på schemat. Då jag inte riktig känner mig så pigg på klättring ute på stenar så säkrade jag istället :) och nicke fick klättra. gick rätt bra förutom att jag flög upp en meter i luften när han trillade och jag skulle bromsa med repet. han är ju liksom lite tyngre än vad jag är så jag kunde inte hålla mig kvar på marken.. men de gick bra endå :) var en myyyyyysig dag.  efteråt gick vi och kollade lite  leder och cykelställen sen satte vi oss en stund i slänten inne i skogen bland träden i  solen som lyste imellan... ♥ vill ha sådana stunder hela tiden... blir så lycklig och glad av dom!



här står jag och väntar på att något och någon ska dyka upp..


repen nerkastade :)

sen hade jag fullt upp att hålla emot och säkra så blev inga fler kort =P

Avslutade kvällen med ett spännande avsnitt av walking dead och once upon a time! längtar redan till nästa avsnitt så man får lite förklaringar. åkte hem till mig mitt i dagen idag... huvevärken som jag haft i 1v nu är fortfarande kvar.. elände. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar