onsdag 29 februari 2012

Praktiken!

Mina två första dagar har jag gjort nu på praktiken. Var bara två dagar denna veckan så har haft en del ledigt endå.. nu har jag ledigt i 4 dagar sedan blir de 4 dagars jobb nästa vecka med städet och konferensen!

Det har vart sjukt mycket för min hjärna att ta in. Jag vill kunna allt NU. och när det då är mycket man inte lyckas ta in eller förstår så blir jag tokig =P men lite grann har man väl snappat upp. Är hur somhelst jättetrevlig personal där! och själva hotellet är ju bara så himla mysigt och pampigt! äter gratis gör jag också :) mums!

Idag fick jag mig en liten rundvandring på hotellet. Jag blev helt såld på ett av rummen! Romantik rummet ;) Det var så tjusigt så det kändes lyxigt att ens bara ha vart därinne å sett! Hela rummet var vitt. Även det mesta av inredningen. Sängen var mysig och rund! och det fanns jacuzzi på rummet.... gud vad jag skulle vilja bo där! en natt å bara få känna lyxen. sen få gå på spa på kvällen och gå på nån behandling osv...  jaja, jag får väl drömma vidare =P jag ska iaf få gå på SPA gratis en dag.. vara med på något pass och bada lite i källorna där :)

Just nu går det bra.... känns bra med saker och jag får bara va glad! Så håll er borta bekymmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar