onsdag 22 februari 2012

Behov av lite glitter och glamour..

Önskar jag hade lite mer pengar :( jag behöver parfym! den jag har håller på ta slut... jag skulle vilja ha minst 3 olika och inte bara en dessutom!  var och sniffade mig runt lite igår men när man väl vill hitta någon parfym så är det ju stört omöjligt att fastna för någon! sen hinner man bara sniffa på två parfymer och sen luktar alla likadant =|  jag älskar parfym.... finns det något lyxigare än att lukta gott?? man känner sig som en liten nyplockad blomma då ju...

Sen skulle jag också behöva gå på SPA. Bli ompysslad, bortskämd och uppfräschad.... geeee mig! =(

Unnade mig denna klänningen för några dagar sedan iaf, ett traderafynd...

Måtte den va fin å sitta som ett smäck? återstår väl att se när den dimper ner.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar