torsdag 23 februari 2012

Dresscode black & fancy

Ja idag var man och sa hej på praktiken. Testade ut kläder och fick schemat. Aldrig vart så uppklädd på ett jobb som jag kommer vara i detta... kostymbyxor, skjorta och väst... även kavaj om jag vill det. Nu behöver jag bara skaffa mig ett par svarta skor som ska  matcha detta. Känns en aningens ovärt då det handlar om några få dagar jag ska vara där, och så behöva köpa enkoma skor för det =S jag har aldrig svarta skor privat så... MEN, de ska bli riktigt fancy att vara där. Blir säkert roligt så bara att invänta måndag och se hur första dagen kommer vara...

Trots att jag inte vaknade upp ensam imorse så känns dagen rutten... blev riktigt nedstämd på förmiddagen. Kännt mig så ensam :( vill göra något roligt, hitta på nåt, åka iväg, vara ute....   rännde till å med två gånger in till varberg, och nu sitter man hemma igen. Jag är trött less och seg. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar