onsdag 8 februari 2012

Drömmar alltså..

Drömmar är bra lustiga.. om man endå kunde förstå vad dom ville ha sagt.

Inatt drömde jag att jag skar av mina ben =S  kollade där jag skurit av och tänkte nää det här såg ju olustigt ut, och ångrade mig. kunde typ gå på benen iaf men var rädd för att gå på dom för kändes typ äckligt.... så jag fick komma till en doktor som sydde fast mina ben igen. sen när jag var klar så hade dom inte gett mig några kläder att ta på så jag gick in i personalrummet eller matsal eller vad tusan det var, satt en del folk där iaf. Gick in där helt näck och höll mig bara för brösten typ å skrev åt en gubbe där något argt om att jag inte fått kläder... så gick jag därifrån och började leta mig något att ta på, så kom det en efter mig och gav mig nå kläder.... var ungefär det jag minns, sen vaknade jag tror jag.....

En av de mer olustiga och konstiga drömmarna jag haft det senaste..... samtidigt som det är rätt spännande med drömmar. Man får liksom komma in i en värld och göra saker och vara saker, som man aaaaaldrig skulle kunna vara här. Ibland känner jag att det är en fröjd att få drömma, för man kanske får något i drömmen som skulle vara det lyckligaste man hade kunnat få i det verkliga livet, men inte får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar