söndag 26 februari 2012

uuuuuunderbar söndag!

Denna söndag hade inte kunnat bli så mycket bättre än den blev! En två timmar lång promenad ute i strålande sol... först gick vi ner mot havet och gick där i säkert 1 ½ timma... ställde oss mot en stor sten å lutade oss tillbak och lapade sol ♥ och kramades lite. Såg på havet som skvalpade strax intill och all is som gungade med i vågorna... det är sådana stunder som gör mig lycklig!

Sen promenerade vi vidare längs vägen, träffade på några fina hästar som jag klappade och hälsade på :) lycka! var ju flera månader sedan nu som jag fick gosa lite med häst.... sen strosade vi vidare tills vi dök upp hemma igen.

Igår var också så himla mysig. När N kom igår så begav vi oss ut på engång typ...  for till "gamla Varberg" och skulle kolla. Så ofantligt vackert även där.. gick upp för en kulle och upp på lite stenar och berg, tills man tillslut kom upp på toppen. Därifrån såg man ut över havet! Så där satt vi i solnedgången en halvtimma innan de kändes som det var dags att börja gå ner igen.. blir ju kallt såfort solen börjar försvinna! Sen blev det hämtmat på kinarestaurangen.. avslutade kvällen med film och fruktsallad.. lovley!!



Såklart inga bilder... igår hade jag inte ens telefonen med mig, och idag glömde jag att ta kort även fast jag tog med den just för att föreviga fina saker som jag förstod skulle komma! Arg jag blir på mig själv, när det är så vackert. Så mycket roligare också att få visa det vackra man pratar om.... när ska jag lära mig?

Nu sitter man i ensamheten och försöker ladda för morgondagen...  första praktikdagen, får se hur det går!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar