fredag 3 februari 2012

Snart så...


Idag var storstädsdag #2. Och känns ganska ok efter det... känns som jag har bott in mig såpass att man kan känna det är jag här nu. Lite återstår men det kan jag ta en annan dag... och ska försöka få väck det som ligger framme, på golvet..  men det är fint här. Väldigt fin, fräsch och mysig lägenhet. Fann lilla Viola i trappen idag.. hon satt och spanade ut genom lilla fönstret som är i mitten där..





Är rätt trött och slut i huvet... aktiverat mig med tv, dator och musik hela kvällen så känner att hjärnan är lite uppstressad. Men blir nog snart att sova......

Ska försöka ta mig iväg och åka skidor imorgon i Åkulla. Man fick visst hyra skidutrustning gratis där... men ja ropar inte hej förren jag står med skidorna på spåret å får glida iväg. Men hade vart SÅ skönt!!!! nog saknar jag åka skidor alltid....

Blir å se klart catwoman sen blir det väl sängen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar