söndag 12 februari 2012

En av de bästa sakerna..

En av de bästa sakerna jag vet är att vara ute och gå i skogen med Niklas. Är bara så mysigt och lugnt och fridfullt...  igår var vi och kikade lite på klippor som N tänkt sig klättra på. Sen var vi förbi ett naturreservat och gick längs en fors rätt långt.. var nog ute totalt 3 timmar! gick å gick å gick.... idag vaknade jag med ömma ben :P är öm i axlarna också av någon konstig anledning...  även fast det var lite småkallt stundvis så var det sååå härligt vara ute. Tog lite bilder fast inte med min telefon men får kanske fixa dom å lägga upp här sen, såg en rolig is som hade format sig rund i forsen!  Sen blev det lite matlagning och softa framför tvn hela kvällen sen åkte jag hem.....  i fredags satt vi hela kvällen och såg de 5 sista avsnitten vi hade kvar av once upon a time :) och åt gopizza..

Idag blev  det en lugn dag själv... söndagar är så tråkiga för det finns inget att göra :(  plus att skidspåret i åkulla var upptaget mellan 10-13 för någon sorts skidtävling.. funderar på att åka dit imorgon eller så. Men mitt skavsår har ju inte läkt ännu så är inte helt 100 när jag går :(  och efter vandringen igår så hade jag visst nött upp de lite för hade blött såg jag när jag kom hem...

Nu saknar jag en del... är trött å seg idag å vill kramas med den jag tycker om.  Men men, ska väl sätta mig och se senaste avsnittet av grey's anatomy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar