måndag 20 februari 2012

:)

Idag känner jag mig glad! har bara flutit på hela dagen för mig idag. Var en skön kväll igår och morgonen var också skön och mysig. Tänk vad små saker kan göra enormt mycket!

Hunnit en del idag iallafall. Diskade och dona lite hos N för att vara snäll med han, sen gick jag ner i källarn och plockade med mig några symallar hem. Sen drog jag!

Väl hemma så har jag tvättat, diskat och städat, badat katterna, lagt upp auktioner på symallarna.. nu väntar jag bara på sista tvätten ska bli klar. Sen ska JAG ta mig en jävligt efterlängtad dusch! Men innan det så kanske jag ska sätta lite färg å blek i håret....

Men vill bara ha gjort allt för idag nu känner jag för min kropp är trött å gör ont =P



Detta är vad jag donat med nu i en timma.. en massa symallar =) jättetjusiga klänningar i olika varianter från 50-60tal.. LOVLEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar