lördag 4 februari 2012

Skidor, skavsår och kattbus

Tror jag kastar in handduken snart, händer ju endå inget mer ikväll.. eller att nåt kul skulle dyka upp helt plötsligt.

Tog mig iväg och åkte skidor idag, JIPPIE! glad för det är jag. Åkte ca 30min som jag brukar göra när jag åker skidor, men hade nog åkt ett till varv faktiskt om det inte hade vart för att jag fick skavsår :( fyfan vad de gjorde ont..  hoppas det läker fort för jag hade tänkt åka skidor i veckan igen!!

Snurrade runt med gpsen och försökte hitta en mack att tvätta bilen i men IKKET att jag fann någon. Får nog bli det imorgon kanske... sen har man ba slappat hemma... plockat undan påsar och saker som stått ivägen på golvet, ställt in i skåp m.m... ställt ut lite hemtrevlighets-grejor här och var. Får ta lite kort snart på skyffet. Bjuder på denna bilden sålänge:





Det fina Marilyn kortet hittade jag på Gekås i onsdags när jag var där och handlade lite innan jag drog hit till lägenheten. Ljusen kommer också ifrån gekås fast från en annan gång när jag var där.... och dom vackra tulpanerna fick jag av Niklas mamma för att jag  var kattvakt medan dem var borta i Säfsen förra helgen.... :)

Busat med Velvet har jag gjort också... den roliga rosa bläckfisk-leksaken jag hittade på rusta för några månader sedan.. sparsamt använd men tänkte de skulle bli ändring på det nu. Den får ligga framme på golvet så är den lätt tillgänglig =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar