onsdag 15 februari 2012

Min alla ♥ dag

Min gårdag var förövrigt huuuur härlig somhelst....  den började ruttet å jag kände mig ganska nedstämd. Men sen ljusnade det och jag fick tillbaka gnista. Den blev mer som jag ville och som jag hade tänkt mig :) Niklas kom efter jobbet å vi for ut och åt på kinarestaurang. De var mums! ett tag sen jag åt sånt nu.. skönt att äta nåt annat än pizza som det alltid blir ute annars =P sen en sväng förbi hajen å handla sött och sen hem... så blev det seriemys resten av kvällen med walking dead och once upon a time! dagen kunde inte slutat så mycket bättre!


Nu längtar jag bara tills nästa vecka då nya avsnitt av dessa serier kommer så man får fortsätta se!! och längtar till helgen med då det förmodligen blir att se mästerkatten på bio :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar