torsdag 2 februari 2012

Vemodigt

Jag ska bara flytta några mil bort.. och kommer komma hit snart igen förmodligen å hälsa på/sova över m.m..  men sitter och gruvar mig för att packa in det sista i bilen och fara iväg. Känns vemodigt och lite sorligt.... ensamt! Vet att man kommer sitta ensam där nu å ingen som kommer komma hem på kvällen. :(

Har vart en underbart fin och mysig vecka här iaf. Skrattat mycket, haft det mysigt och tjollrat på. Man har ju haft något att göra om dagarna iom plugg så det har ju inte kännts meningslöst att sitta här och då längtar man också till kvällen då man får vara ledig tillsammans med någon..

Nåja, väntar bara lite på posten nu för att se om det kommer något till mig idag. Sen ska jag dra... packat ner allt i bilen själv, återstår ju en del också men..  sen köra iväg och börja packa in grejor i min lägenhet och städa där lite och göra mig hemmastadd... ska bli skönt när man kan slå sig ner ikväll och känna sig nöjd och någolunda hemma där förhoppningsvis. Hade bara velat ha dit en säng IDAG helst och slippa sova i bäddsoffan alls.... men jag får nog vänta några dagar..

Åhhh vill ju se mer once upon a time ikväll med men de bli nog inte... :( kan ju inte se dom utan Niklas! är ju trevligare nu när man börjat se den tillsammans =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar