tisdag 21 februari 2012

Proveliprov

Idag var jag och gjorde prov i Hotell A. Jag hade nog underskattat provet en aning.... men jag tror det ska gå bra endå. Man behövde hälften rätt för att få godkänt, det borde jag väl klara!! Men då jag inte kan få ut betyg på denna kursen då jag läser den via ams, så är det ju inte viktigt om jag får vg eller mvg utan bara jag får godkänt egentligen. Men bara att avvakta och se nu.. provet ska skickas till min lärare i Kiruna =P

Sen stannade jag till på stan. Skaffade mig en parkeringsskiva så att man får parkera här i Varberg! Och tog en snabb sväng inne på gallerian. Hittade mig ett par fina örhängen för 20kr..  var ju rea så nåt måste man ju ha då :)

Nu känner jag mig färdig med denna dag... jag är trött och helt slut.. lite ont i huvet å gör ont bakom ögonen. Händer ju inget kul ikväll heller så varför kan man bara inte få gå och sova då? och spara in timmarna till någon dag då man behöver och vill ha dom mer ;)  vore ju toppen om det var så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar